zondag 24 oktober 2010

Hallo allemaal!!!

We zijn bijna twee maanden gestart met het schooljaar 2010-2011. 16 kleutertjes verlieten de kleuterklas en zetten op 1 september hun eerste stapjes in ons grote gebouw. Eerst wat onwennig, wat traantjes, bange blikjes. Zal ik de juf wel leuk vinden? Zal ik dit alles wel kunnen? Zal ik m'n kleuterjuf niet te veel missen?
Nu zijn we al eind oktober en alles verloopt op wieltjes! De kindjes vinden al vlot de weg hier in het eerste leerjaar. De kinderen (en ja ook de juf) zijn enthousiast en da's super!!!!!!
En wat hebben ze op deze korte tijd al veel geleerd! Hun eerste woordjes kunnen ze nu reeds vlot lezen en ook de symbooltjes - en  + zijn hen niet meer vreemd!
In de namiddag leerden we over 'mijn klas', en over onze dieren. Heel veel kinderen brachten zelfs hun eigen diertje binnen in de klas. Nu het wat frisser wordt, vertelt juf af en toe over de herfst en hoe de natuur stilaan aan het veranderen is....
Wist je dat we vorige donderdag zelfs de ganse dag naar het bos gingen? Misschien troffen we er wel echte kabouters! Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte....
Tot dan!
Griet

2 opmerkingen:

  1. er stond een puntje teveel in de url in de agenda.

    http://grietsoenens.blogspot.com i.p.v. http://griet.soenens.blogspot.com

    Mvg,
    Tom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, had nochtans de etiketten veranderd, blijkbaar niet allemaal...excuses!
    Groetjes,
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen